Saturday, September 1, 2007

Hari pendaftaan…


2 hb 9 2007… pandaftaran bg maahad fatah islami qism takhasus akan diakan…. Mungkin ramai orang akan mendaftaran… adakh aku akan dapat masuk ke sana… doakan kan ku moga dapat masuk ke takhassus itu untuk sambung pelajaran ku…. Kerisauan mula timbul apabila salah satu kuliah yang pelajar ramai menumpu untuk memasukinya telah ditutup untuk ajanib( pelajar asing)….. mungkin mereka akan akan datang beramai2 untuk mendaftar di takhassua pula selepas ini… mungkin peluang untuk masuk tu agak kurang sedekit akibat ramainya yang akan masuk kesitu nanti…. Kuliah yang telah ditutup itu adalah kuliah SYARIAH di MUJAMMA’ SHAIKH AHMAD KIFTARO (abu nur) dan mereka telah membuka kuliah baru untuk orang Syria sahaja iaitu kuliah SYARIAH WAL QONUN….. esok lah hari penentu segalanya…. Doakan ku Berjaya untuk memasukinya… doa dari sahabat dan keluarga la yang ku harapkan selain dari diri sendiri untuk ku Berjaya dalam hidup dan dalam pelajaran….
Semoga ku dapat masuk dan Berjaya setiap tahun dgn cemerlang…. Amin…..

من جدا وجدا

15 comments:

Sunan_Jati said...

insha allah semoga berjaya...
horayyy!

achik said...

semoga dipermudahkan segala urusan.. insya-Allah.. :)

faridmw said...

(sunan_jati)

tima kasih... doakan kami berjya...

(achik)

insyaalah

khairunnisa a.k.a kieron said...

salam...
selamat berjaya..
maafla dh lama sgt tak update...sgt2 busy..xtau nk kata camne..dgn exam lg,mcm2 projek n asgmnt...waduh,menduga iman sungguh.nk minta tlg ni...harap dpt sampaikan salam sy pd hanifi n ckp kt die jaga diri baik2..ok thanx..

SoFie NuR said...

salam,

gud luck..!!

faridmw said...

(khairunisa')

insyaalah.... baru ni ja jumpa dia... sabar la... kan sabar tu separuh dai iman....

(sofea)

tima kasih..
awak pon sama..

ismisuzu said...

terma kasih sudi singgah blog saya...

Iman Mawaddah said...

Usaha tangga kejayaan :D

faridmw said...

(ismusuzu)
sama2.... kan kita semua bersaudara.. kunjung mengujung itukan adat kita....

(iman)

tul tu... usaha yang gigih itu adalah amalan bg setiap insan...

bunga rampai said...

Salam ukhuwah, salam kenal :)

Doa saya mengiringi di mana jua Farid berada. Moga dalam kasihNya. Gemilang.

Senyum ...

CahayaMata KemuliaanAgama said...

ana nak tanya..dah brape lama study kat syria? tu baru nak masuk maahad ye?
sb ade jugak shbt balajr di sana. baru lepas maahad syeih ahmad kiftaro tu...

akirasuri said...

gd lux farid ;)
insya-Allah..

faridmw said...

(bunga rampai)

tima kasih atas doa tu.... moga kita dirahmati

(cahaya mata)

nak masuk 2 thn dah... saya pon baru lepas belajar dkt syaihk ahmad kiftaro ambik diploma ja dkt sana.. sekarang dkt takhassus.. kawan nama apa?

(akirasuri)

tima kasih.. insyaalah..

CahayaMata KemuliaanAgama said...

o..kiranya dah habis maahad la ye. sy yg salah faham.. kawan nama farid jugak-terengganu. kenal ke?sama batch la kot.

hangeng said...

Das Bettelarmband existiert als thomas sabo online Schmuckstück bereits seit Jahrzehnten. sabo schmuck Ursprünglich wurde es getragen, um sich von nahestehenden thomas sabo charm Menschen Anhänger „zusammenzubetteln“ und dadurch ein Schmuckstück zu besitzen, thomas sabo glaube liebe hoffnung das eine ganz persönliche Geschichte erzählen konnte. Nicht selten wurde es weiter vererbt thomas sabo und immer wieder in jeder Generation mit neuen Anhängern erweitert. thomas szabo Auch heute noch ist das Bettelarmband ein sehr beliebtes Accessoire. thomas sabo armbänder Und auch heute noch verbirgt es oftmals schmuck thomas sabo ketten Geschichten in sich, die eine ganz persönliche Bedeutung für seinen Träger bzw. seine Trägerin haben. Die einzelnen thomas sabo onlineshop Anhänger, die man an das Bettelarmband anbringen kann, können ganz unterschiedlichen Ursprungs sein. Einige thomas sabo ohrschmuck kauft man sich vielleicht selbst, andere lässt man sich von lieben Mitmenschen schenken und verbindet so mit dem Anhänger immer eine schöne Erinnerung.