Friday, February 11, 2011

keadaan di mesir dan balik msia...

salam... gambar keadaan dimesir.. sikit ja.. aku pon tak berani ambik... ni pon ambik dariumah sewa dkt mesir...


petang sabtu selepas sari bermulanya demontrasi...


malam harinya.. jalan dibakar untuk menghilangkan kesejukkan dan untuk berjaga semalaman

semasa diairport cairo.. letih menunggu dan diberi keterangan orang kelab apa ntah... hehehe

menunggu giliran untuk naik flight.. tunggu dari kul 10 pagi sampai kul 10mlm baru leh naik...


dato'2 yang sedang barususan.. kami tgk pon letih...

kami balik msia menaiki flight MAS.. flight pertama...


dari cairo ke jeddah naik flight air asia...

best2..

waktu sampai..

flight jiran....

flight kami naik untuk pulang ke msia.....

ucapan PM.... letih2

ni la keadaan disana.. mcm2... hehehe.. alhamdulillah kami selamat semua ....
sekarang ni nak cari duit untuk balikmesir atau syria ja...
sapa nak bagi bantuan leh la gtau hehehe...
pening dah nak kumpul dt dalam masa sebulan lebih untuk 2 orang penumpang..
wawawawa...
kerajaan bg balik free ja tapi masa nak pi dt sendri.. bila taknak balik msia kena balik juga..jadi terpaksa la.. skrang ni pening nak cari dt... yaallah bg la kekuatan....
minta la mesir leh masuk bulan 4 ni.. klu tak jenuh beli tiket ke syria pi balik... klu pi syria kena beli tiket pi balik... tak leh pi saja... nak dkt 5000 gak la... aku peksa bulan 5 jadi jenuh himpun dt,klu ke msir saja nak dkt 3000 ja.. insyallah sempat kumpul..
klu ada nak beri sumbangan leh boh ke akaun ni....
mohd farid hamdi bin mohammad redzuan
hsbc ( 073054017025 )
bank islam ( 07016020294101 )
yaallah murahkan rezeki kami dan berikan kekuatan dari segi kewangan untuk melanjut dan menghabiskan pengajian kami.. jadi kan kami pejuang agama mu yang berjaya.....



klu ada yang nak derma atau beri sumbangan.. leh emailkan farid_dmw@yahoo.com..
segala jasa dan sumbangan kawan2 hanya allah yang balas... dan saya dahulukan dgn
jazakallahu khairul jaza... syukran jazilan.. allah yubarik fina...


5 comments:

Aku Cikni Ahnie said...

Masa berlaku mcm2 perkara di mesir tu kan, kebetulan saya tgh sakit, so langsung tak tau apa yg berlaku di sana... alih2 dengar org asyik sebut mesir mesir mesir... lps tu kat KL pun ada demo... tu jer yg sy tau.

Purpleheart said...

alhamdulillah selamat sampai..

Mak Su said...

oohh..... sy hrp sy akan jmpa bank islam di mana2, skrg kat umah, mmg tak kuar

aNIe said...

Alhamdulillah dah selamat sampai...

Bunga Rampai said...

Salam Farid,

Kesiannya ... balik ke tanah air pun tidak semudah yang saya fikirkan :(

InsyaAllah dipermudahkan!