Monday, February 21, 2011

harga tiket dah.. nak cari dt ja,,,

salam... harga tiket untuk turun kemesir sudah diketahui... harga kuwait airways dalam 1500 sorang dan jika bersama isteri jadi 3000 la... banyak juga belanja tu... kami ingin menghabiskan pengajian kami periksa dah tak lama dah.. tak boleh dah untuk tangguh pengajian... bg siapa yang nak derma leh gtau saya...


mohd farid hamdi bin mohammad redzuan
hsbc (073054017025)

bank islam ( 07016020294101 )
susah juga nak cari dalam masa yang singkat.. insyallah tgh bulan 3 nak kena balik sana dah... jadi siapa yang nak bg bantuan untuk pulang ke mesir bagi menyambung pelajaran leh la sumbang dalam akaun diatas...
saiapa yang ingin menderma leh email kepada saya dia farid_dmw@yahoo.com...
segalam kerjasma anda saya ucapkan ribuan terima kasih dan jaakalllahu kahirul jaza...
doakan kami moga dimudahkan urusan untuk menyambung pengajian...
terima kasih yang sudi mendoakan dan membantu kami...

2 comments:

Zalisa Maz said...

dah ada yang bagi jaminan nak bantu tu. pi je ke laman web yang depa bagi :) anak perempuan kak pun insya-Allah sambung belajar semula di sana.

faridmw said...

o0o0o.. mcm mna nak cari lamen web tu.. sekarang ni masalhnya saya ngaji syria.. dan yang nak dibantu pelajar mesir ja.. saya dkt mesir teman isteri ja jdi tak dapat bantuan dari jabatan agama sini....
moga allah mudahkan urusan kita..