Saturday, June 16, 2012

kelahiran baru...



alhamdulillah bersyukur pada allah kerana kelahiran zuriat pertama ku ni..

nama diberi mohd ikram hanif bin mohd farid hamdi bin mohammad redzuan bin mohammad...
lahir pada 12hb6 2012 kul 3ptg waktu mesir...
anak mesir... tapi jgn jadi mcm perangai arab mesir yang tak bapa eloktu.. ambik perangai2 syaikh2...

semoga mohd ikram hanif jadi anak yang soleh, taat perintah allah,perintah ibu bapa... dan jadi soerang pemdakwah.. amin...

4 comments:

achik said...

salam..

tahniah.. :)

KakNi (CikNi Ahnie) said...

Assalamualaikum. Tahniah Farid, saya pun nak doakan sama jugak macam Farid, semoga mohd ikram hanif bin mohd farid hamdi jadi anak yang soleh, taat kpd Allah, rasul dan kedua ibu bapanya dan berjaya di dalam hidup dan karier dia. Amin.

Mak nyer sihat ke?

zafi said...

alhamdulillah...
congratulation on the new born baby.. another khalifah in the making. :)

kawaii_desu said...

Assalamualaikum, tumpang lalu...
Sungguhpun lambat tapi tahniah diucapkan atas kelahiran cahaya mata ini.

Masih di Middle East? Dah lama sangat saya x menjengah.