Saturday, November 8, 2008

terkenang arwah abah...

antara gambar2 kenangan bersama abah dimesir sblum abah meninggalkan kami disyria...
dah hampai 4 bulan abah meninggalkan kami.. hanya kenangan dan doa yang mengiringi kami.


















apabila terkenang arwah abah.. aku akan berdoa...
ya allah engkau ampun kan dosa abah...
ya allah letakkan roh abah setinggi darajat disisimu..
ya allah engkau cucurilah roh abah..
amin ya robbal aa lamin...

nanti bila aku balik syria.. aku nak p ziarah kubur abah....

abah peneman kami disyria... inilah tempat bersemadinya arwah abah disyria.....





48 comments:

Yatie said...

Al Fatihah .. semoga arwah baik2 saja di sana .. amin.

farah aminuddin said...

rasa sebak... :(

alfatihah

arsaili said...

Salam Al Fatihah buat arawah abahnya....arwah meninggal masa melawat sdr di sana ke?

faridmw said...

(yatie)

amin.......

(farah aminuddin)

klu farah rasa sebak, saya lagi la...

(arsaili)

yup..
dia teringin nak melawat anaknya..sbb anaknya semua ngaji luar.. takda yang ngaji dimalaysia...

tintaHati said...

Semoga arwah ditempatkan dlm golongan org2 beriman. Kita semua bakal melalui saat itu kehilangan atau kita sendiri yg hilang....

*SiRibenMerah said...

salam..

Maaf sbb br je dapat melawat blog neh..
Takziah ye.. Al- Fatihah..
saya faham ape perasaan awak bila kehilangan org yg kita sayang..
tabahlah menghadapi kehidupan neh =)

shadeXsen said...

saya xbjodoh dgn abah... =(
tp alhamdulillah...abah tinggalkn seseorg untuk bjodoh dgn saya di blog. kamu.. =)

senyum...kerna saya juga sdg tsenyum.

puterikurekure said...

Al Fatihah.

sedih dan pilu je tgk gambar2 arwah abah tu.

naz ilyn said...

Salam..

hanya doa anak-anak yang soleh/ha yang diharap
dan sy tahu anda juga antara anak yang soleh..sirami dengan doa yang berpanjangan semoga yang pergi damai abadi..amin

p/s: bersyukur dapat menjaga ibu yang sedang sakit sekarang..

etomyam said...

semoga ruhnya disisi orang-orang saleh amiin

sultan said...

semoga rohnya di cucuri rahmat dan diletakkan disamping org2 yg beriman...

amin...

e-leeyana said...

sabar la...takdir semua tu...jgn lpe jd anak g soleh utkm'bls segala jasa arwah...

~ mizzAmy ~ said...

~ sebak plak bila baca entri nih. Alfatihah buat arwah abah awak. ~

Mak Su said...

:)

all the best to you farid.

ku tak sempurna said...

tiada siapa tahu bila dan di mana kita akan menemui ajal...

Chuckiesd said...

Alfatihah..Semoga tuhan mencucuri rahmat ke atasnyer.

MiSZuE said...

sedekah kan alfatihah untuk arwah banyak2 k..

aNIe said...

Al-Fatihah buat arwah abah faridmw...semoga rohnya ditempatkan bersama mereka2 yang berikan...

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

AL-FATIHAH

TaKZiaH... SaYe BaRu Tau...

Doa aNaK Yg SoLeH aKaN SnTiaSe DaPaT MeNoLoNG aRWaH :)

nur nabil said...

salam
al fatihah

sya said...

Al Fatihah

~akuni~ said...

Oh... ingat kan arwah ayah farid ni mmg tinggal kat syria... rupa-rupanya masa melawat Farid kat sana..

Kita ni sbg anak, jgnlah jemu berdoa untuk kedua ibu bapa kita, samada yg masih ada ataupun yg telah pergi... betul tak?

* ayu * said...

al fatihah ..
semoga dia tenang d sana..
semoga farid sekeluarga terus tabah...
:)

take care...

achik said...

amin ya robbal aa lamin...

Al-fatihah..

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

Alfatihah. terharu ni...

haslina said...

al fatihah pada arwah. sedihnyer saya baca post nie. semoga roh arwah sentiasa dirahmati ALLAH, amin ya rabil alamin.

[ a L i y a ] said...

al-fatihah,
bykkan berdoa dan semoga tabah menempuhi kehidupan akan datang,kehilangan orang yang tersayang tiada gantinya...

zafi said...

salamz,
Al-Fatihah.
Takziah. Mari kita berdoa mohon keampunan agar rohnya di temaptkan di kalangan org2 yg soleh...
Be strong!
take care bro!

yonna bebot =) said...

al fatihah.. :(
kenapa kubur arwah ayah kt sana?

shafa said...

Al-Fatihah untuk arwah. memang sebak kl mengigati nya. Semoga Faridmw tabah mengahdapi dugaan.

BurungBelatuk said...

Al-fatihah.semoga roh abah farid dicucuri rahmat...

faridmw said...

( tintaHati)

tul tu.. semua orang akan hadapinya.. moga kita bersedia dgn ibadat2 kita...

( *SiRibenMerah )

insyallah.. kehilangan seseorang itu mmg amat terasa tambahan pula orang yang kita sayang..

( shadeXsen )

saya pon sedang tersenyum kerana awak senyum...
mungkin tiada jodoh..

faridmw said...

( puterikurekure )

hanya kenangan leh bermain difirakiran..
tpi wajah tetap diukir dgn senyuman..

( naz ilyn )

tul tu.. doa sahaja yang leh membantu arwah..

( etomyam )

amin,..

faridmw said...

( sultan )

amin....

( e-leeyana )

bersabar dalam senyuman..
hanya anak2 yang soleh ja yang diharap oleh ibu bapa ketika mereka susah tiada..

( ~ mizzAmy ~ )

doa sahaja yang leh hilangkan sebak dihati..

faridmw said...

( Mak Su )

tima kasih maksu ;)

( ku tak sempurna )

tul tu.. amal ibadah kita sahaja menjadi bekalan.. tpi yang pasti semua orang akan pergi..

( Chuckiesd )

amin...

faridmw said...

( MiSZuE )

insyallah ;)

( aNIe )

amin........

( WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) )

tul tu, anak yang soleh yang akan membantu ibu bapa disana...

faridmw said...

( nur nabil )

;)......

( sya )

alfatihah..

( ~akuni~ )

setuju sangt... doa anak2 lah diharapkan ketika mereka sudah tiada..
abah pi melawat kami dsana...

faridmw said...

( * ayu * )

insyallah...;)

( achik )

;).........

( Zalisa Maz @ ZN Isa )

;).........

faridmw said...

( haslina )

amin.......

( [ a L i y a ] )

tul tu.. mana nak cari ganti...

( zafi )

insyallah...

faridmw said...

( yonna bebot =) )

abah pi melawat kami di syria dan mesir.. hanya tinggal seminggu lagi untuk balik.. tpi tak sempat bali...

( shafa )

walaupon sebak tpi kita kea hadapinya juga...

( BurungBelatuk )

amin.........

su said...

semoga arwah dicucuri rahmat dr yg maha Esa...al-fatihah...

(arwah ayah dah 4thn pegi meninggalkan kami sekeluarga)

faridmw said...

( su )

mungkin kak su penah rasaka..
yg pnting kita ingt bhawa takda yg kekal didunia ini...

syahidatul said...

semoga roh arwah abah farid dicucuri rahmat. semoga dia tenang di sana... AMIN...

Bunga Rampai said...

Al-Fatihah ...

berrykisses said...

Alfatihah .

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman .

A t i Q a h said...

Takziah ye Farid. Jaga mak awak elok2. :)

banat @ saffa @ hazwani said...

salam..farid..
saya sangat sebak baca entry ni.
semoga ayah awak sentiasa tenang di sana.

take care of ur mum. dia mesti sangat2 perlukan sokongan sekarang ni.

tolong doakan kesihatan parents saya ye, Farid.

mohon..

Nadia Yuna said...

takziah.

** saya rindu tempat dalam gambar2 tu =)