Wednesday, March 26, 2008

tekanan....

masa dah nak dkt periksa.. tekanan nak baca buku semakin dirasakan.. tambahan pula apabila ada gangguan yang boleh menyebabkan rasa tak selesa nak ulang kaji.. pening juga rasanya.. bg ku baca sorang lagi senang tpi kenapa benda tu tak terjadi.. banyak pula gangguan pada ku masa nak periksa.. apa la aku nak buat ni... tekanan apa yang dimaksudkan biar la diri ini sahaja yang tahu.. macam mana la nak bg hilang tekanan ini.... pening juga nak difikirkan....

kepada kawan2 doakan kejayaan kami disini.. semoga doa kawan2 akan dimaqbulkan.....

13 comments:

TedungS said...

salam

all the best mate

~qudwah_mardihah~ said...

salam ya akhi,

bila belajar yang baik, disarankan belajar dalam kumpulan, cadangan, 45 lepas berbincang, tuan rumah sediakan makanan ringan, ringkas dan sedap,...hehhehe..pasti suka nak belajar lagi (jgn belajar minta resipi tapi tak bikin kat rumah) berbincang dan sentiasa bertanya...(petua ni selalu dah diamalkan) encik senyum-man pun tahu kan? ...

selamat menjawab peksa,,

chayuk2

~qudwah_mardihah~ said...

eh, 45 minit...tertinggal pulak..

pandagumuk said...

doa byk2 k.kite same2 doa :)

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ALL THE BEST!

Mak Su said...

jgn paksa diri sgt, relaxxx

Mak Su said...

jgn paksa diri sgt, relaxxx

nahwanNUR said...

innaALLAHa ma'ana, wakafa billahi wakiila...

alhamdulillah kami disini sudah selesai, doakan untuk sahabat lain pula

maat taufiq wannajah fil imtihan

Plotter said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Plotter, I hope you enjoy. The address is http://plotter-brasil.blogspot.com. A hug.

tintaHati said...

semoga najah dalam imtihan.

achik said...

semoga berjaya.. :)

kawaii_desu said...

jgn baca straight berapa jam tu...
berhenti2 sikit... baru ok...

apa2pun time ni cobaan mmg kuat
so kuatkan semangat ok,...

hangeng said...

Das Bettelarmband existiert als thomas sabo online Schmuckstück bereits seit Jahrzehnten. sabo schmuck Ursprünglich wurde es getragen, um sich von nahestehenden thomas sabo charm Menschen Anhänger „zusammenzubetteln“ und dadurch ein Schmuckstück zu besitzen, thomas sabo glaube liebe hoffnung das eine ganz persönliche Geschichte erzählen konnte. Nicht selten wurde es weiter vererbt thomas sabo und immer wieder in jeder Generation mit neuen Anhängern erweitert. thomas szabo Auch heute noch ist das Bettelarmband ein sehr beliebtes Accessoire. thomas sabo armbänder Und auch heute noch verbirgt es oftmals schmuck thomas sabo ketten Geschichten in sich, die eine ganz persönliche Bedeutung für seinen Träger bzw. seine Trägerin haben. Die einzelnen thomas sabo onlineshop Anhänger, die man an das Bettelarmband anbringen kann, können ganz unterschiedlichen Ursprungs sein. Einige thomas sabo ohrschmuck kauft man sich vielleicht selbst, andere lässt man sich von lieben Mitmenschen schenken und verbindet so mit dem Anhänger immer eine schöne Erinnerung.