Wednesday, March 12, 2008

jadual peksa dah kuar.. seram...


jadual periksa bagi sesi 07/08 dah kuar bg sesetengah U... mula la rasa tkut... ya allah kuatkan la semangat hamba mu ini untuk menempuhi peperiksaan ini... quran pon ada yang tak hafal lagi... takut nya rasa.. hanya tuhan saja yang tahu....

disini juga baru ini heboh tentang keputusan pilihan raya di tanah air.. sehinggakn arab pon tahu... malam keputusan pilihan raya kami dia sini sesetengah pelajar ada pengajian bersama pengajar disini.. aku menghadiri kelas tu.. aku melihat ramai juga rakyat msia yang tak tumpukan perhatian kerana melihat hp saja untuk menantikan keputusan.... kira dahsyat juga la kat luar dari msia ni.... satu berita sampai kat hp kawan.. kan sampai la juga kat telinga kawan atau rakyat malaysia yang sedang mengaji itu.... kira berita tu serentak la. kat msia umum kat sini pon sampai la... masing2 letak hp kat depannya kerana sedang menunggu keputusan... kami bersyukur kerana ada perubahan kat msia.. moga islam akan terus membangun dimsia....



khusyuk mendengar....

19 comments:

kawaii_desu said...

gud luck peksa...

peksa sini dah kuar result.
harap2 pihak yg memerintah tak tolak Islam...

Mak Su said...

itu semua tu kushuk dgr lecture ker dgr keputusan?

all the best ek

TedungS said...

nilah yg berlaku kalau org dah mula jelak dengan kesombongan dan kedangkalan manusia yg berkuasa..

~qudwah_mardihah~ said...

salam,

saya nak senyum sikit, selamat kuar result ya..semoga baik-baik belaka...
hmmm, PR tahun ini begitu menggembirakan,tau kan keptusannya?pelajar-pelajar sana pun mengikuti ya...hebat sekali. Kedah di tangan PAS..alhamdulillah...kuasa rakyat kuasa keramat, Alhamdulillah....doakan kejayaan kami di sini semua selamat....menjalani kehidupan di MAlaysia dengan naungan ILAHI..

Kami di sini mendambakan kasih Ilahi....

Jazakallah

bunga rampai said...

Salam Farid,

Satu peperiksaan untuk rakyat Malaysia dah berlalu, dan keputusannya membanggakan.

Selamat mentelaah pelajaran. Moga sukses. Kejayaan anda adalah sinar untuk generasi seangkatan dan masa depan.

Senyum ...

SoFie NuR said...

gud luck for ur exam...

nway,have a nice weekend...

zwitterion said...

selamat berjuang.dah seram, kena blajar rajin2..:)

kawaii_desu said...

salam. amacam result??

Sastri said...

semoga berjaya dalam peperiksaan... :D

inna hayati said...

salam...
u kat cni pon da nak pekse jugak..takot n ngeri...;)

iEn said...

selamat menjalani peperiksaan.. ke dah jalan?? hehehehe!!! mekasih laa jenguk2 blog ien sepanjang iEn takdok nih... hehe :D

Danisha said...

Selamat membca dan meghafal. Semoga dapat menjawap semua soalan dengan baik dan lancar k...InsyaAllah...

kasut-gombak said...

ganbatte!

faridmw said...

(kawaii_desu)
tima kasih atas semngat tu...
itulah.. insyallah miga mereka dapat menjalankan tunas dgn amanah dan penuh keyakinan...

(maksu)
kedua2nya... besala dok jauh dari tanah air...

(tedungs)
tul tu.. tpi klu orang itu ada pegangan agama insyaallah dia dapat melawan semua tu...

(qudwah_mardihah)
semoga allah membantu orng yang memperjuangkan agamanya...

(bunga rampai)
insyallah.. ni dok nak ,emghadapi peperiksaan dgn senyuman la ni....

(sofie nur)
tima kasih...

(zwitterion)
tima kasih atas semangat tu...

(kawaii_desu)
periksa pon belom...

(sastri)
insyallah doakan kami selalu...

(inna hayati)
yerker... mmg sekarang musim periksa...

(ien)
belom jalan lagi... biasala kunjung mengunjung tu kan satu adat orang melayu.... dan mengeratkan silaturaahim pulak suruhan agama...
senyum selalu...

(danisha)
tima kasih.. semoga allah membantu orang yang mencari ilmunya...

(kasut_gombak)
benda apa tu?

achik said...

semoga berjaya.. :)

faridmw said...

(achik)
tima kasih... insyaallah brjaya...

puterikurekure said...

selamat berjaya ya!

akak doakan yang terbaik untuk kamu. insyaAllah....

pB said...

salam

kak pB doakan agar semua yang belajar kat sana tu , BERJAYA dengan CEMERLANG ...

arsaili said...

moga cemerlang