Thursday, February 14, 2008

hari lahir angah... dan usb hilang....



pada 9 hb 2 2008 baru ini... kami menyambut hari lahir abangku... rasanya ada juga yang mengenali abangku ini... kami sambut dgn memakan kek.. sedap juga kek tu.. tpi kek tu kawan ku beli secara kebetulan ja... sorang sahabat ku teringin makan kek.. dia pon beli la.. kira tak tau pon ari lahir abangku ni... sekali aku gtau dia yang ari ni ari lahir abang ku... kira kebetulan la,,,,.....seronok juga malamtu...

p/s selamat hari lahir angah (hakim dirani) semoga panjang umur dah murah rezeki...


berita sedih... aku kehilangan usb kesayangan ku... dah la aku jenis payah nak beli.. pasti hilang pula.,... nak buat macam mna dah bukan rezeki... munkin ada hikmahnya....

10 comments:

kawaii_desu said...

semoga Allah merahmati kehidupan abang awak

pendrive hilang?? ish cuba berselawat sikit...

puterikurekure said...

selamat hari jadi buat abg kamu!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

selmat hari lahir utk abg kamu..

basil???
BAsil??
BASIL???


kenapaaaaa.........................

inna hayati said...

salam...
hepi bday untuk abang kamu...bestnye ade kek...;)

rezeki dah kene tarik...insyaAllah ada rezeki lain...:)

tintaHati said...

Huhuhu....mungkinkah nasib kita serupa....laptop tinta rosak....serupa mcm kehilangan juga... :(

Danisha said...

Happy Belated Beday untuk Abang awak ....

Sabar yer. Mungkin kamu akan mendapat USB yang lebih dasyat lagi.....InsyaAllah

bang_gugar said...

salam,

hang taruh kek kat aku tak?..

(",)

Mak Su said...

oh.. kek ker? nampak sodap ler...nak cikit

serisinggahsana said...

happy birthday

Jemput melawat blog butik perkahwinan kami:

http://serisinggahsana.blogspot.com

~qudwah_mardihah~ said...

eee..sedapnya kek tu, nak sikit, leh..meh pos sini...heheh
semoga sentiasa diberkati kehidupan dan seterusnya bahagia dunia akhirat. Pen drive kat sini, murah aja, ujian harta tu...insyaAllah ada hikmah..ameennn