Sunday, October 7, 2007

hampir di penghujungnya....


bulan ramadhan sudah hampir di penghujungnya...
sungguh aku tak dapat lupakan kenangan bersama ramadhan yang akan meninggalkan kita tak lama lagi...
dugaannya yang begitu ku terasa dan memberi seribu kenangan buatku..
antara dugaan dibulan puasa ini..
hp ku rosak, line bermasalah, sakit hati dkt arab,sakit gigi... dan banyak lagi sehingga tak tersebut dalam ni...
sememang bulan puasa ini bulan dugaan........
tp ku terimanya dgn hati yang tenang.. mungkin ada hikmah disebaliknya....
ikhlaskan hati untuk menerima dugaan.....
selamat berhari raya.... maaf zahir dan batin...
di malaysia ada gagak....
di sini ada penari...
ucapan dkt entri pon ok gak...
selamat hari raya aidil fitri....
maaf pantun tak sedap... saja ja..... maaf zahir batin....

48 comments:

akirasuri said...

Salam farid..

sakit gigi ke aritu?
adeii.. tak beshnya.. :)

apapun.
Selamat Menyambut Aidilfitri.
Maaf untuk segala kesalahan yang dibuat secara tidak sengaja mahupun tidak sengaja..

:)

iEn said...

mcm xcaye jek Ramadhan dah nak berakhir.. kalau leh nak patah balek jeek huhu :D

bunga rampai said...

Salam,

Redha jua pada dugaanNya.

Kita sudah di penghujung Ramadhan, tingkatkan ibadah dalam mencari Lailatul Qadar.

Azzam Supardi said...

Sental daging sangkut kat gigi,
Aidil fitri pun datang lagi.

Malam buta masak gulai patin,
Maafkan aku zahir dan batin.

He he!

SALAM HARI RAYA.

Wira Nordin said...

salam..
dekat2 nak hujung2 nie
sentimental plak kan

~qudwah_mardihah~ said...

salam...

singgah sekejap...entri akan diberi ucapan istimewa....

tunggu ya!

fiezafadilla said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
raya kat perantauan ke?

Haris Hauzah said...

Sheikh,

Kalau ada yang suka, pasti ada juga yang berduka...

Tidak kisah apa pun perasaan kita, kita melepasi hari yang disebut Rahmat(pada awalnya), Pengampunan(Pada tengahnya), dan Kebebasan daripada Api Neraka(Pada hujungnya)...

Biar rasa macam nak patah balik ke awal Ramadhan atau mahu selamanya Ramadhan... kita harus berpisah juga dengannya :( ...

Selamat bertemu dengan hari yang disebut sebagai "Hari Di Mana Kita Tidak Berbuat Dosa"-Syawal pula...

Salam Eid Al-Fitr...


Haris Hauzah

achik said...

hahaha.. sempoi la pantun tu..

mamak suka masak kari
selamat hari raya aidilfitri.. ;)

faridmw said...

(akirasuri)

tu la...sakit gigi mmg tak best tp nak buat mcm mna... dugaan...
selamat hari raya juga.....

(ien)

tul tu... bagi siapa yang menghayatinya pasti sedih nak meninggalkan ramadhan...

(bunga rampai)

adakah thn depan kita akan temuinya lagi?....

faridmw said...

(azam supardi)

jumpa doktor gigi minta ubat selsema...
saya pon nak ucap benda yang sama...

selamat hari raya.....

(wira nordin)

itu la sbbnya...
sedih lak...

(qudwah mardiah)

insyaallah...

faridmw said...

(fiezafadillah)

nampak gayanya mcm tu la...
sedihnya..

(achik)

sedap pantun....

Sastri said...

Salam Lebaran... Berhati-hati memandu/dalam perjalanan pulang ke kampung nanti...

Azzam Supardi said...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin. Semoga Ramadhan yang kita lalui mendapat kebarkatan dan Syawal yang tiba dipenuhi kesyukuran.

shasha said...

salam farid..thanks for dropping by..salam aidilfitri..semoga syawal kali ini bermakna buat kamu...

Danisha said...

Salam.
Aku paling tak suka sakit gigi. Boleh demam nih...

nanonano said...

salam farid,
insyaAllah, dipjgkn umur,
berjumpa lg dgn ramadhan thn hdpn,

slm lebaran utk farid sekeluarga
:)

jinggo said...

camat ariii laayaaa.......

ciiikkkk nak raya........

tak nak makan.....

nak duit sajaaaaa......

selamat hari raya aidilfitri......

faridmw said...

(sastri)

tak leh pulang.....
terpaksa raya di perantauan..

(azzam supardi)

insyaallah...

(shasha)

insyaallah

(danisha)

itu la sbbnya... dugaann...

(nanonano)

amin.. moga mcm tulah..
awak pun sama...

(jinggo)

selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin...

~ahni~ said...

Salam kenal. Terima kasih kerana melawat blog saya.
Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.

UncleJ said...

selamat hari raya aidil fitri buat farid di syria...moga ceria dilebaran ini..thanks ziarah blog uncle..

~wan hidayat~ said...

Salam ziarah buat anda juga...beraya di Miri, sarawak tahun ini...tuntutan kerja dan kerjaya...

syria???...jauhnya berkelana...selamat berhari raya di perantauan...

I've linked ur url....

BaYu SenJa said...

Selamat Menyambut Aidul Fitri..
maaf zahir batin..
bila buat open house??

hehe

kieron said...

ye ye..nk raya dh..jd bebdk jap..hik2

K i a H R o N g G e n G said...

Selamat hari raya aidilfitri ..mahap zahir dan batin farid

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

salam..
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir batin
sempoi je pantun tuh
ahaksss

zwitterion said...

kirorosalam..:)

budak kecik main api,
selamat hari raya aidilfitri.

Iman Mawaddah said...

Salam aidilfitri..semoga ceria di hari lebaran bersama2 dengan rakan seperjuangan.

kemat said...

sALAM aIDILFITRI

Ungku Nor said...

salam Farid..
tak balik raye eh?
takpe..
raye kat mana pun sama jer
*terasa macam plastik je ayat akak ni ;p*

Salam Aidilfitri.
Jaga diri bebaik.

echah_syed said...

slm syawal faridmw!! :)

~x balik ekk..raye kt mane pun sama jer~

TedungS said...

salam mubarak dari aku sekeluarga disini.. makan ketupat tu jgn lupa campur rendang

Kata Tak Nak said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir Batin

faridmw said...

(ahni)

selamat hari juga....

(unclej)

semoga kita semua bergembira,...

(wan hidayat)

kira raya dirantauan juga la...
sama la kita..

(bayu senja)

mai ja bila2 masa...

NBK466 said...

Salam Aidilfitri jua buat Farid. Thanks for dropping by to my humble blog. Happy2 jugak datangnya Syawal tapi sedih nak tinggalkan Ramadhan yg penuh keberkatan.

shahril aley said...

Selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir batin

inah said...

slamat hari raya juga =)

bang_gugar said...

salam,

selamat hari raya farid
maaf zahir dan batin

hehehe
(",)

ukhti27 said...

As-Salamu`alaikum wa RahmatuLlah.

Eid Mubarak to you and your beloved ones.
Please forgive me for any of my shortcomings.
Taqqabal ALLAHu minna wa minkum.

Fi amanALLAH :)

jeffrockers said...

tima kasey atas lawatan Farid.

salam ukhwah.

bila nak balik raya ke sini ?

kullu amin waantum bikhair

salam aidilfitri

JahRera said...

salam 4 syawal utk farid,

semoga bergembira di bulan syawal di syria, salam kemaafan dari pulau okinawa.

faridmw said...

(kieron)

bila lagi nak jadi budak2...

(kiahronggeng)

selamat hari raya...

(hana)

biasa la..
pantun yang tak best tapi sempoi

(zwitterion)

sempoi pantun tu...

(iman mawaddah)

salam aidil fitri..

(kamat)

salam aidilfitri..

faridmw said...

(ungku nor)

tak blik raya..
terpaksa raya di rantauan...

(echah_syed)

tak blik raya..
tul tu.. raya mana pon sama...

(tedungs)

nak makan ketupat apa.. beras pulut pon takda disini...

(kata tak nak)

selamat hari raya...

faridmw said...

(nbk466)

tul tu..
adakah kita akan berjumpa lagi ramadhan yang akan datng

(shahrel aley)

selamat hari raya...

(inah)

selamat hari raya..

(bang gugar)

sedap tak makan ari tu...

(ukhti 27)

fi amanuLLAH..

(jeffrockers)

kullu am wantum bikhair..
5 thn lagi kot bari raya malaysia...

(jahrera)

salam kemaafan juga dari damascus syria....

nawalraudhah said...

Dugaan mantapkan iman:)

Selamat Hari Raya...

~wan hidayat~ said...

salam syawal....beraya di perantauan, heheheeh...ada ketupat nasi, ketupat daun palas...biskut lemak..hehehe...saje jeak...buat posting ttng raya kat sana ek...nak tengok bagaimana masyrkt menyambut raya di sana...

紅燒魚takesi said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室