Saturday, December 8, 2007

geli.....

binatang paling aku geli ialah tikus... balik kelas baru ni... ada seekor tikus masuk bilik kawan aku... besar juga tikus tu.. gelinya aku tgk... nak tolong tangkap tp geli... aku beranikan diri untuk tangkap tikus itu.... dirumah ku tu hanya sorang dua ja yang berani ngan tikus... banyak juga yang takut... termasuk aku... bukan takut tp geli... aku terpaksa tolong juga la tkt tikus itu lagi mengganas.. lagi susah... aku hanya tolong lihat saja... kawan yang lain yang tolong pukul.... dah la geli busk pulak tu... tu yang tak menyenangka tu... dah la makan akut suka hati dia.. yang lawaknya... ingtkan aku sorang ja tkt tp ada sahabt aku lagi takut... kira leh jadi sahabt baik la.. sama2 takut...

14 comments:

Super Nia Hana said...

ekekeek...watashi tak takut tikus cuma pacattttttttttt!!
tikus watashi leh halau cam "syooh syooh syooh"ahaksss

Mak Su said...

alah...ciannyer kat tikush tu, dia cuma lapau je tu, nak makan... suh dia kuar, carik makan kat tempat lain ek.

Intan and The Boys said...

la..penggeli rupanya dia nih.
heeee..comel je geli tikus.
tunang kite geli ngan belut, ular dan seangkatan dengannye...

faridmw said...

(hana-ni-mo-noi)
yer ker... beraninya....
pacat biasa ja....

(maksu)
dah dia makn makanan kita.. kita mestilah hapuskan... geram tp geli....

(kurekuredalamperahu)
yerker
belut lagi geli....

banggugar said...

salam,

tikus kat umah hang taubat aku pun rasa geli..

hehehe
(",)

Wan Syahida said...

hehehe... saya pun geli. tapi agak cute jugak ape? heheheh

banggugar said...

salam,

tikus rumah hang tu aku pun naik geli tengok..

besaq!!..

(",)

Acaii Jawe said...

hehehe, ada gak org lelaki geli tikus,hahahaha..:) dulu kat umh sewa ada tikus masuk kitorang kejar reramai tangkap pakai tangan je,hahaha..:) ada kena gigit tapi risau kena sakit terus check doktor,hahaha...:) aku geli ular je..

SoalHati said...

tikus..tikus..walaupun kita tak suka..kita tetap menyebut2 nama tikus. mesti tiukus terharu hahahaha ngarut je!

Danisha said...

Aku tak suka lipas pasal dia suka merayap dan terbang....menciknya...

Kalau tikus, macam kawan jer....
Ye ker?.....heheheh....

shahril aley said...

hehehe aku tak de la geli sangat tapi mcm tak suke pasal binatang tu kan makan benda kotor so takkan nak pegang nanti dapat penyakit plak. kalau terpaksa kena juga la. aritu ngah aku surfing internet tetiba aku teperanjat pasai ade benda bergerak dalam bilik. rupenya ade tikus masuk.

faridmw said...

(banggugar)

la hang pon geli gak... ingakkan hang suka... kah kah kah...

(syahidatul)

klu benda lain leh kata ciut,,.. tp tikus ni pengotor.. dah la tikus sini besar.. gelinya...

(faisal)

geli sbb dia makan benda kotor.. nak pegang pon takut dapat penyakit...tapi klu nak pegang mmg geli la....

(cahaya mata kemulian agama)

tul tu.. mesti bangga tak habis, tu yang dia rajin masuk umah kita tu...

(danisha)

yer ker tikus macam kawa... mcm tu leh la mai tolong tangkapkan...

(shahril aley)

mmg la tikus suka peranjat kan orang.. lagi satu suka makan makanan orang...

kawaii_desu said...

salam ziarah...
tikus??? kita panggil cik ti... mmg geli tapi kawan2 awak yg berani pon kena berhati2 jugak sebab tikus ni bwak penyakit.

chasingbus said...

Hi there,

My name is Kevin. I hope you will take some time to read my recommendation.

I want you to go to this site www.secretsaya.com – it's a new web application that is made in Malaysia which allow users to reveal their secrets in a form of an artwork (inclusive of photography, image editing, illustrations and others), voice recitation (inclusive of any interpretation of using voice) and writing (in the forms of random thoughts, poem, haiku fiction or anything else). Users are advised to use a 'secret' username if they don't want to be known in the community - and users are free to reveal as many secrets as they want each day. Each secret they revealed are then shared with the community in which they would be rated and commented. (taken from their site)

Their current market they're targeting now in which I found out when emailing the SecretSaya's team is MySpace users, those who are into Art movements like Bangkit and Rantai. While they might seem like a good target niche, but seriously they are not! Simply because they're the MySpace niche. They aren't web niche like us, bloggers, flickers and such. SecretSaya needs to divert their target audience – it needs broad and wider coverage – and I felt like helping them out since I believe this site can be really useful in the future, we can finally have our very own Malaysian made YouTube, DeviantArt.. to name a few.

So I hope, and I hope you guys out there can help out – help SecretSaya expand, help them be exposed to the right niche. Blog about them. Tag them. Spread the news to your friends. Lets help a Malaysian made web app!

sincerely yours,
Kevin