Sunday, November 18, 2007

pening...

lama tak update... letih rasanya lepas kelas nak mai.. sbb tak tau nak tulis apa.. apa yang nak ditulis yer????? kelmarin aku p hantar kawin balik malaysia, mungkin tak mai dah... semasa di lampangan terbang aku jumpa ramai syaikh2... nak salam dgn depa ramai sangat orang jadi aku simpan jala niat aku tu... balik dari hantar kawan letih sangat sampai nak jalan pon trak larat... jadi balik tidor ja la... itu jala yang larat nak tulis.... moga jumpa lagi semua kawan2....
saya doakan moga sihat sihat selalu..........

15 comments:

Mak Su said...

ya ler, mak su baca pun trus letih gak ni, pas ni nak tido sat

kieron said...

salam..
samelah kte pn dh lama tak update..
mohon maaf sekiranya menimbulkn salah faham...manusia kadang2 tersasul..maafkn sy..

jinggo said...

saja nak menyemak kat sini....
cuma nak membuat jemputan saja....
datang la beramai-ramai...
bawak kengkawan sekali......
tempat, masa dan tarikh ada kat blog aku......
kehadiran anda akan memeriah kan lagi acara itu dan dapat mengeratkan lagi silaturahim antara kita.... insyallah.....

Shumierain said...

LETIHHHH...pas2 tidooo..puih best giler...nikmat jer..

shahril aley said...

dahulukan apa yang patut. blog ini cuma untuk kita mengisi masa lapang. oleh itu, fokus kepada pengajian kau kat sana.

Purpleheart said...

Selamat menempuhi pembelajaran ya, kat sini sekarang cuti semester.. pertengahan bulan 12 karang baru result keluar..

faridmw said...

(maksu)
yer ker maksu... maksu letih membaca ker, sama la kita...

(kieron)
yer ler biasa la tu... saya pon sama... ,ohon maaf klu ada kesilapan..

(jinggo)
insyaallah klu ada masa saya sampai...

(shumierain)
tull tu... tp takut tak bangun sampai sari lak... lagi letih tu...

(shahril aley)
tul tu... pwlajaran lagi kerana pelajaran la yang akan membawa kita kejalan yang kejayaan..

(purpleheart)
bestnya sedang cuti.. kami sini dah mula belajar.... doakan yer...

fiezafadilla said...

hantar kawin blk mesia?
ehhhehe

faridmw said...

salah tulis dah... sorry.. sbb penat sangt ari tu...

Achik_Sufi said...

salam,
ape cite...baru start dah letih...malula kat5 achik nie...he2..

bile nak datang rumah...?

bunga rampai said...

Salam :)

Letih tak habis lagi?

Makan vitamin!

Moga ceria dan sihat walafiat dan dalam lindunganNya.

kurekuredalamperahu said...

puas fikir..
antar kawin? sape kawin?

rupanya antar kawan..typo error rupanya.

heee........

faridmw said...

salam... maaf kepada semua.. sbb salah eja... bukan kawin tp kawan... sorry....

~qudwah_mardihah~ said...

salam faridmw,

semoga sentiasa sihat dan sejahtera juga bahagia....

tumpang lalu....

hangeng said...

Das Bettelarmband existiert als thomas sabo online Schmuckstück bereits seit Jahrzehnten. sabo schmuck Ursprünglich wurde es getragen, um sich von nahestehenden thomas sabo charm Menschen Anhänger „zusammenzubetteln“ und dadurch ein Schmuckstück zu besitzen, thomas sabo glaube liebe hoffnung das eine ganz persönliche Geschichte erzählen konnte. Nicht selten wurde es weiter vererbt thomas sabo und immer wieder in jeder Generation mit neuen Anhängern erweitert. thomas szabo Auch heute noch ist das Bettelarmband ein sehr beliebtes Accessoire. thomas sabo armbänder Und auch heute noch verbirgt es oftmals schmuck thomas sabo ketten Geschichten in sich, die eine ganz persönliche Bedeutung für seinen Träger bzw. seine Trägerin haben. Die einzelnen thomas sabo onlineshop Anhänger, die man an das Bettelarmband anbringen kann, können ganz unterschiedlichen Ursprungs sein. Einige thomas sabo ohrschmuck kauft man sich vielleicht selbst, andere lässt man sich von lieben Mitmenschen schenken und verbindet so mit dem Anhänger immer eine schöne Erinnerung.