Tuesday, August 21, 2007

Hari keluarga PPMS..




Hari sabtu dan ahad baru ni persatuan pelajar2 malaysia telah mengadakan hari keluarga … hari keluarga tersebut diadakan di masbah jannatul ghuttah yang terletak luar dari Bandar damascus… memang menyeronokkan… hilang sedikit rindu Malaysia apabila dapat berkumpul beramai-ramai pada hari keluarga itu… sekali sekala berkumpul, bergurau senda, borak2 sambil menjamah makanan dari malaysia… disana juga banyak banyak aktiviti yang dilakukan seperti sukaneka dah sebagainya… antara sukaneka yang telah diadakan ialah tarik tali dalam air.......



bola air dan banyk lagi..



.. bayaran pendaftaran hanya 5 lera (30 sen) sungguh menyeronokkan seehingga tak rasa seperti di Syria…. Hampir 60 orang pelajar dapat hadir ke hari keluarga itu… hari keluarga PPMS itu berakhir pada hari ahad selepas asar… itulah pengalaman yang paling menyeronookan apabila dapat berkumpul beramai2…

11 comments:

khairyn said...

salam berbalas kunjung

wah seronok main air nampak?

akirasuri said...

wah wah wah!
seronoknya berendam ek :D

SoFie NuR said...

wah...bestnye berendam n main dlm air...:)

Sunan_Jati said...

Assalamualaikum...
mulakan harimu dgn bismillah...
hapdetr pls...

Haris Hauzah said...

sheikh,

ana ingin jadi sahabat...
sudi kiranya kita di link dan di link kan...



Haris Hauzah

tintaHati said...

Memang seronok kalau buat gathering ni. Selain dari bertemu muka dengan sahabat2 dapat juga beriadah dan merehatkan diri...

~qudwah_mardihah~ said...

SALAM...

berbaloi rasenya begini ya...semoga cemerlang dunia dan akhirat...ameenn

Awwaab said...

di mana pun sama je ;)

faridmw said...

(khairyn)

biasa ja... tp kalau dah boleh terjun rasa mcm tak nak naik ja....

(akisari)

memang seronok pon...

(sofie)

biasa la negara susah jumpa air... skali jumpa jgn lepaskan..

(sunan jati)

insyaallah...

(haris)

boleh... tiada benda yang menghalang dari bersahabat...

(tinta hati)

tul tu... merehatkan diri dari kepenatan belajar...

(qudwah..)

amin.. moga doa itu dimaqbulkan...

(awwab)

mmg dimana pon sama tpi kalau di mlysia lebih seronokkan,,,...

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

5lera?
apatu?
eehehh..soweee sbb tak paham

faridmw said...

(hana)

lera tu nama mata wang syria... 5 lera sama dgn 30 sen mcm tu la