Tuesday, May 29, 2012

negara islam

malaysia sudah terkenal di mata dunia dgn negara islam tapi apabila adanya kerajaan yang hanya nak berhibur, mcm mna dunia nak iktiraf msia negara islam???

kerajaan dok canang2 sblm ni ada org nak tukar agama rasmi malaysia iaitu islam ke kristian, kan dah kena dkt batang hidung sendir.. klu negara ni bukan negara islam takpa la hampa nak bt apa pon.. tapi dah kata negara ni agama rasmi islam.. napa yang dok bt cara kristian.. sapa yang nak bt malaysia ni negara yang tak tentu arah sbenarnya?? mana islamiknya kerajaan umno dan bn ni... menarik belia ke arah maksiat.. kearah berhibur dgn hiburan yang lalai..
buat la perogram yang leh menarik minat belia ke arah islam, dapat menarik yang bukan islam kearah islam.. ni jadi terbalik pulak..

pelik222...

1 comment:

zafi said...

salamz...

Kerajaan yang memerintah sekarang saya rasa sudah dikira baik. masih menjalankan kewajipan dan tanggungjawab untuk rakyat.. saya juga cukup suka jika ada opposition yang bijak dan bercakap berlandaskan fakta.. bukan hanya janji2 kosong... :) A good government must must have a good opposition