Friday, December 10, 2010

jalan2 dkt husain di mesir...

Assalamualaikum...

comel anak buah mamu su.. (mamu + paksu)

hari ni kami pi membeli dan blah dkt salah satu tempat shopping dkt mesir ni.. masyallah sungguh ku tak sangka kerana begitu letih .. punya la ramai.. sampai tak sempat nak ambik gambar.. heheh.. klu tak leh tunjuk dkt semua betapa ramainya orang.. hari cuti pon ramai.. klu hari kerja lagi ramai la.. hehhe..
kami pi cari tudung untuk dijual di syria nanti.. banyak pesanan... sbb dkt mesir ada tudung lawa.. leh la lepas dt aku pi syria dan balik..
hidup berkuarga kena pandai cari dt la tapi klu ada yang nak bg okgak.. hehehe...
tak tau dah nak bt niaga apa dah.. sambil belajar mencari dt untuk meneruskan perjuangan yang belum selesai...
doa2 la moga kami berjaya dan kita semua berjaya... amin....

p/s man jadda wajada... setiap ujian itu ada hikmahnya... kuat2.....

5 comments:

su said...

Akak sentiasa doakan yg terbaik..teruskan perjuangan dlm mencari ilmu wlu sesukar mana pun...insyaallah, hasilnya pasti membahagiakan..amin..

JahRera said...

as salam farid,
semoga kesihatan tidak terganggu di musim sejuk ini.

Mak Su said...

yeah, berusaha ! :)

zafi said...

amin ya rab!!

A t i Q a h said...

mcm berminat je nak tengok tudung dari mesir. ehe.